« アクションのデザイン | トップページ | ギフトショーに行ってきました »

2015年2月 5日 (木)

色見本をお買い上げのお客様へ

 きゃ!間違えてました!!!

Photo_2

・・・という内容を、今年1月までにお買い上げ頂きました皆様へ、新色紹介と共に送らせていただきますので、どうぞよろしくお願いします。

昨日のイラレのレッスンが、こんなところで役に立つとは・・・。

|

« アクションのデザイン | トップページ | ギフトショーに行ってきました »

お知らせ」カテゴリの記事

コメント

The next time I read a blog, I hope that it does not disappoint me just as much as this particular one. I mean, I know it was my choice to read, nonetheless I genuinely believed you would probably have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of whining about something you could fix if you were not too busy searching for attention.

投稿: Reggie | 2015年2月19日 (木) 11時10分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« アクションのデザイン | トップページ | ギフトショーに行ってきました »